Teel Taman Negarasse -Malaisia dzunglisse

Taman Neagarasse hakkasime liikuma bussiga. Seal on suur Rahvuspark – puutumata dzungel, kuhu me kindlasti tahtsime minna. Teadsime, et osad kohad on natukene turistlikud. Eks mees vist ikka natukene kartis mind viia kohe ehtsasse dzunglisse)). Tee võttis palju aega, sest otsime kogu aeg odavaimaid edasi liikumise variante. Võtsime Kuala Lumpurist bussi lähimasse suurde linna Jerantuti, mis sõitis 3,5 tundi. Jerantuti bussijaamas püüdis üks mees meid kohe kinni ja pakkus meile kõike – nii edasi minemise variante, kui ekskursioone. Käes oli tal kohe turistile mõeldud Jerantuti kaart kuhu me pidime minema, kus edasi liikumiseks mikrobuss meid pidavat ootama. See oli üks vilets kaart, mille järgi oli raske isegi seda turismibürood leida.. Meil on oma telefonis off-line kaardi app “Maps.me”, mida me muidugi kasutame igal pool ja see kaart teeb meie elu palju lihtsamaks.

Loomulikult me leidsime selle Jerantuti turismibüroo – NKS Cafe. Aga selle koha naised, kes olid seal tööl kohal ei teinud meist isegi välja. Ise hakkasime uurima, et kuidas me siis saame kohale Taman Negarasse või teise nimega Kuala Tahani. Siis ta pani kinni oma arvutis Solitaire kaardi mängu ja helistas kellelegi ning palus ootada. Kuna aega oli ja juba tahsime süüa, siis küsisime, kas nad pakkuks meile midagi, sest nendel oli ju kohvik. Me siis viisakalt nagu me oleme ütlesime, et tahame süüa saada. See naine vaatas teisele poole kus oli kohvik, seal magas pea laua peal teine teenindaja, seega ütles meile et minge mujale. Kuna raskete kottidega kaugele ei tahtnud minna, siis  läksime restorani, mis oli kohe üle tee. Selline ta oli!

thumb_IMG_3848_1024

Vaatsime ümberringi ja ei osanud midagi selles kohas isegi tahta. Mees pakkus kohvi ja pannkooke.

thumb_IMG_1131_1024

Alguses ei saanud aru mis oli põhjas, sest piim peaks ju nagu segunema. Seal oli kondenspiim. Pole paha, aga väga magus.

thumb_IMG_1133_1024

Pannkoogid olid üllatuseks soolased, aga väga head. Kohe oli tuju ka hea )..

Veel 1.5 tundi aega võttis, et Jerantutist mikrobussiga Taman Negara dzunglisse jõuda kohale.

Kõige lõpuks pidime veel võtma paadi, et üle jõe oma Mutiara hotelli sõita. Paadisõit on üle jõe igati jõukohane ja tundub, et hinnad ei ole aastatega muutunud. Üle jõe ühe inimese viimine maksab 1 ringit, ehk natuke rohkem kui 20 euro senti.

Siin me (ja ahvid puude otsas) oleme..