Inle Lake

Kui me esimesel päeval  jõdsime Inle järve äärde, siis võtsime endale rattad. Tahtsime sõita päikesoojangut vaatama, aga teekond oli pikk ja mäed kõrged, me ei jõudnudki sinna järveäärsesse külasse, enne läks pimedaks. Tagasiteel läks minu ratta keti vahele pikk pakkimise nöör. Nagu ikka mitte midagi kaasas ei olnud, millega seda sealt kätte saada. Olekski pimedasse jäänud selle rattaga.

Kull on tore, kui on häid inimesi. Pidasid ise oma motika kinni ja aitasid meil nõõri käiguvahetajast välja harutada.thumb_IMG_2755_1024

Inle Lake – järv, mis ulatub 22 km põhjast lõunani ja on umbes 10 km lai.

Järve kallastel ja tema saartel on umbes 17 küla. Majad on ehitatud postide peale..

Järve peal elab ainult 7 tuhat inimest..thumb_IMG_7510_1024

thumb_IMG_3249_1024

Kliima on linnas selline, et päeval on kuum ja õhtul on päris külm. Hotellis magada oli üsna külm, radikat kuskilt pole.

Hommikul me võtsime endale paadi ja tegime järvel tuuri – vaatsime kuidas inimesed elavad.

thumb_IMG_7524_1024

Esimene peatus meil oli jutu järgi “floating” turg. Arvasime, et ta on nagu Vietnamis ujuv turg. Aga ei, turg on lihtsalt järve ääres kaldal, aga iga inimene tuleb sinna oma paadiga ja paate on tõesti palju…Selline paate parkla.. Turg on iga päev eri külas ja iga viie päeva tagant on turg uuesti samas kohas.thumb_IMG_3284_1024

thumb_IMG_3265_1024

Turul saab osta nii suveniire kui ka juurvilju ja puuvilju. Proovisime tomateid, mis kasvavad ujuvatel saatrel. Meile ei meeldinud, liiga vedelad ja natuke keemia maitsega.

Mianmaris kasvatatakse ka avokaadosid ja mandariine. Ja igal turul saab osta endale betel (nagu mina nimetan närimis kommi- mis teeb hambad punaseks) Priit proovis ka…

Mianmaris saab näha hästi palju kodutuid koeri. Isegi siin ujuval saarel nägime ühes kohas vähemalt kümmet kodutut kutsikat. Nii nagu suured koerad, nii ka kutsikad on väga kartlikud ja kui tuled liigidal hakkavad urisema. thumb_IMG_3269_1024

Terve linn on vee peal. Poed, restoraanid, tehased ja majad. Oma väike Veneetsia.

Käsitsi kanga kudumise vabrik. Muidugi rohkem turistitele näitamiseks.

Myarmaris on populaarsed rohelised sigarid. Saime siin näha, kuidas tädid neid teevad ja saime ka proovida. Meile meeldis müntooli maitsega.

Siin elavab väike rahvus, kes kannavad selliseid vasest rõngaid kaelal. Nende jaoks on ilu sümbol kõrge kael. Iga natukese aja tagant proovitakse üks rõngas veel juurde panna. Tahavad olla väga ilusad..thumb_IMG_7522_1024