Yazd

Yazd on suuruse poolest nagu Tallinn.  Väga vana linn, vist oli juba olemas 3 tuhat aastat enne Kristust. Majad on ehitatud punakas-beezist savist ja asub keset kõrbe oaasis. Meile see linn väga meeldis, sest on hea ja rahuli ning vaadata palju.

Tulime siia kui oli reede. Kogemust meil oli ja vahetasime raha enne reedet. Reede on nendel puhkepäev ja peaegu kõik asjad oli pandud kinni, tegelikult juba neljapäeva lõunast algab nö ühe päevane nädalavahetus. Bussiga sõitsime Isfahanist  Yazdi 5 tundi. Kõhud olid väga tühjad. Hotelli receptionis saime teada, et kõik korralikud söögikohad on sel paeval kinni..

Tavaliselt saime liha, mis lõigatud tükkigest. Siit mevaatsime seda kanat, ja kuna nuga poolnud ja nad keegi ei rääginud inglise keeles võtsime abiks lusikat
Tavaliselt saime liha, mis lõikatud tükkideks nagu sashlõkk. Selles kohalikele mõeldud sööklas, me võtsime kana. Siin ei anta paljudes restoranides nuga. Inimesed söövad kuidagi kahvli ja suure lusikaga.

Otell oli väga armas, saime tuttavaks uhe Poola poisiga ja Shweitsist paariga. Terve õhtu raagisime juttu.Väga meeldiv paar oli. Jargmiseks õhtuks nad sovitasid meile hea sõõgikoha, kus saab ka vesipiibu suitsetada
Hotell oli väga armas, saime tuttavaks uhe Poola poisiga ja Shveitsi paariga. Terve õhtu muljetasime reisimisest. Hea, kui saad teistega  kogemusi jagada, sest  jargmiseks õhtuks nad sovitasid meile hea sõõgikoha, kus sai ka vesipiipu suitsetada

Ehituse kvaliteet meenutab natuke nõukogude stiili. Hotellis tegi nalja meie vannituba. See on hea näide, kuidas ei tohi teha.

Kui kraanikausis vee paned jooksma, siis see voolab põrandale.  Õnneks on põrandas auk. 😉

Raadikas, on ju hea koht kuhu panna
Radikas on pandud seina ja vanni vahele, ilma isegi pragu nende vahele jätmata.
Kraan on näha, kui madal ja vesi voolab mitte vanni. Samas, kui taha pesta pead see pulk on madal isegi mille, Priidust ma ei räägi üldse. Lõppuks, paber, vaga hea asukoht.
Kraan on pandud nii madalale, et käsi vahele ei mahu ja kui kraani lahti teed, siis voolab vesi mitte vanni vaid maha. Samas, kui taha pesta pead see dushi hoidmise pulk on pandud nii madalale, et on halb kasutada isegi mul, Priidust ma ei räägi üldse. Lõppuks väga originaalne koht, kuhu ilma dushi kardinata WC paberi rull paigutada.

Natukene pilte vanalinnast.

thumb_IMG_0106_1024 thumb_IMG_0113_1024 thumb_IMG_0936_1024 thumb_IMG_0941_1024 thumb_IMG_0940_1024 thumb_IMG_0945_1024

thumb_IMG_0948_1024  thumb_IMG_0099_1024

Sellised ägedad vuntsid
Head kohvi saime ka.. Nad joovad rohkem, Tüürgi kohvi, armastavad espressot.
Head kohvi saime ka.. Nad joovad rohkem, Türgi kohvi, armastavad väga espressot.